28.02.2019

Alix Avien 5'li Far Paleti.


Uzun müddet makyaj dolabımda beklemiş bir far paleti bu. Mat bir yapısının olmaması ve renklerin günlük makyajımda sıklıkla tercih ettiğim tonlara sahip olmaması kendisinin çekmecemde en alt sıralarda yer edinmesini sağlamıştı. Makyaj çekmecemi temizlerken hiç denemediğimi fark edip, çöpe gitmeden kendisine bir şans vermek istedim.😊😉


Paletin içindeki tüm tonlar benzer renklerden oluşuyor ve ışıltılı bir yapıya sahip. Hem gündüz hem gece kullanımı için tercih edilebilir. Üç adet birbirine yakın kahve tonu barındırması da bu paleti benim için çöp kategorisine alabilirdi. Zira göz makyajında kendime hiç yakıştırmadığım bir renktir koyu kahve tonları.😃 
Fotoğrafa neredeyse tüm kahveler aynı çıkmış ama birinci sıra daha açık, üçüncü sıradaki bir tık daha koyu ve beşinci sıradaki ise en koyu ton-çikolata kahve rengi.Bu sebeple paletten sadece iki ve dört numaralı renkleri denemiştim. 
Fotoğraf da daha soft çıkmış ama iki numara çok daha canlı-ışıltılı bir altın sarısı, dört numara ise fotoğrafta görüldüğü gibi gül kurusu tonlarında değil. Yine bol ışıltılı açık bakır tonlarında bir kahverengi. 
Tek kat uygulama ile paletteki renklerin ortaya çıkmadığını söyleyebilirim. Bu sebeple üç kat uyguladıktan sonra renkler göz kapağınızda netleşiyor. 
Yapısı yumuşak, çok tozutma durumu yaşamadım ben, kalıcılığını ise beğendim. Mat yapıya sahip olsalardı eğer iki ve dört numaralı renkleri günlük makyajda sıklıkla tercih edebilirdim.
Markanın çoğunlukla olumlu geri dönüşlerin minimum seviyede seyrettiği bir far paleti bu. Farklı renk tonlarında çeşitleri de bulunuyor. Pembe tonları, mor, siyah,mavi tonları vs. Bu sebeple renkten renge yapısal farklılıkların olacağını düşünüyorum. Keza birçok marka farda yaşadığım birçok sorunu bu palette yaşamadım. Göz kapağı katlanma bölgesinde kat izi yapması, sadece bir saatte bütün farın göz kapağından uçup gitmesi gibi. Kalıcılık performansından memnun kaldığımı söyleyebilirim.☺


Bir çift taraflı sünger aplikatöre sahip. Ben parmaklarımla uyguladım ve daha iyi sonuç aldım. Kapağında ise kapak boyunca uzanan ince bir ayna bulunuyor.
İndirimli fiyatı ise 20-25 TL arasında değişiyor.

Mutlu Haftasonları.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...