7.02.2019

Yeni Bir Alışveriş Deneyimi.''Baskiyapiyoruz.com''.


Uzun süredir, geçmiş fotoğraflarımdan bir baskı kolajı oluşturmak istiyordum.
Baskıyapıyoruz.com sitesiyle de bu vesileyle kısa bir süre önce tanıştım. 
Gerek uygun fiyatlı ürün çeşitliliği gerekse markanın yakın ilgisi sayesinde sitelerindeki ürün çeşitliliğinden zor da olsa seçip yapıp fotoğraflarımı baskı için firma ile paylaştım. 
Siparişim hasar görmemesi için o kadar özenli ve korunaklı paketlenmişti ki.😃 
Fotoğraflarımın baskı kalitesine ise bayıldım, umduğumdan çok daha güzel bir şekilde elime ulaştı.😍

 Benim baskı için seçmiş olduğum ürün Sevgi Dolu Çerçeveler. Çerçevenin ölçüsü 54 x 44 cm. Bordo, açık ve koyu kahverengi, yeşil, gümüş renkli çerçeve seçenekleri mevcut. Ben gümüş renkli çerçeveyi seçtim. 12 adet 10 x 10 cm fotoğraf baskısı, 15 adet mini mandal ve dekoratif jüt iple birlikte hazırlanıp gönderime hazırlanıyor. Fiyatı ise 42.90 TL.


Fotoğraf Baskıları, Kare Kartlar, Takvimler, Magnetler ve Mağaza bölümünde satışı yapılan tüm ürünlerin gönderimleri saat 13.00'e kadar verilen siparişlerde aynı gün gerçekleşiyor. Kargo ücreti ise muadil sitelere göre oldukça uygun. 6 TL. 
 50 TL ve üzeri gönderimler ise ücretsiz.
Sitede her zevke uygun bir baskı tasarımı mevcut. Kare kartlar, canvas tablolar, takvimler, foto magnetler, romantik fotoğraf askıları, foto kutular, kar küreleri vb. ürün çeşitliliği sayesinde sitede zaman geçirince sizde kendi zevkinize uygun bir baskı tasarımıyla mutlaka karşılaşacaksınız.😃


Ben, en beğendiğim fotoğraflarımdan bir nostalji kolajı oluşturdum.
😍
Daha farklı seçimler için Baskıyapıyoruz.com  sitesini ziyaret etmeyi unutmayın.

Mutlu haftalar.
😃

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...