4.12.2009

CARAMEL İSTANBUL'DAN YILBAŞINA ÖZEL SIRADIŞI HEDİYE ALTERNATİFLERİ!

El Yapımı Likör Şişeleri


Yılbaşı Kurabiyeleri-Kalp ve Kar Tanesi


Brownie Menekşe Saksıları


Organik Oyuncak, Kuzu


Yılbaşı Kurabiyeleri



İsme Özel Lavanta Keseleri


Benim ilk resimdeki el yapımı likör şişelerinde gözüm kaldı, Beykozlu cam ustalarının marifetli ellerinden çıkmış bu tatlı şişeler...Sitede daha birçok ürün var, yeni yıl için farklı ve akıllarda kalıcı hediye almak isteyenler bu hoş siteye göz gezdirebilir.


3 yorum:

kupia papalina dedi ki...

zevkime göre çok şey var bu sitede..
Şaşırdım hatta :))
Çok iyi oldu aşivime kopyaladım..
Teşekkürler..

Olcay Turkuaz dedi ki...

rica ederim,işine yaramasına sevindim, benim de çok ilgimi çekti, çok hoş bir site..

Dominika dedi ki...

likör şişelerini sevdim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...