11.01.2010

DAY MOD KAZANANLAR!!!


İlk önce yarışmama katılan herkese sonsuz teşekkürler...



Fotodan da görülebildiği üzre çekilişle belirlenen şanşlı 12 kişi Day Mod çoraplarının sahibi oldu..Hepsini tebrik ediyorum, ve şansınızın yeni yılda da daim olması dileğiyle hediyelerinizi güle güle kullanın...


-Reyhane
-Değişik tatlar-meloş
-Gizem arpacıoğlu
-Fundagg-funda gül

-Hulia4
-Karael-2
-Anadolu -üniversitesi
-Tuana

-Capricorn
-Aprıl-nisan küçük
-Başpınarlı
-Şeyda nur


Kazanan kişiler yarın akşama kadar ad-soyad-tel ve adres ve beden bilgilerini olcay.tile@gmail.com adresine bildirirlerse çok sevinirim,,yeni yarışmalarda tekrar görüşmek dileğiyle...

13 yorum:

zeynep78 dedi ki...

tebrik ederim arkadaşlar güle güle kullanın...

makbule dedi ki...

tebriklerr tüm kazananlara

Dominika dedi ki...

tebrikler :)

Ayşegül dedi ki...

tebrikler arkadaşlar...

capricorn dedi ki...

yaşasın kazanmışım.teşekkürler arkadaşlar...

Ayşe dedi ki...

Tebrik ederim.

hulia4 dedi ki...

bende kazandım teşekkürler kazananlara tebrikkler..............

reyhane dedi ki...

Ben de kazanmışım,teşekkürler Olcay,teşekkürler Day Mod...Diğer kazananlara da tebrikler...

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

bende kazanmışım.. kazananlara tebrikler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler :) Siteni ziyaret esnasında gördüm :)) Allahtan tam zamanında görmüşüm :)

Sevgiler cnm

şeyda nur dedi ki...

bende kazanmışımmmm çok sevindim hemen bilgilerimi gönderim. :)

şeyda nur dedi ki...

bende kazanmışımmmm çok sevindim hemen bilgilerimi gönderim. :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Tebrik ederim arkadaşlar, güle güle kullanın.

O kadar çekilişlere katıldım ama bana hiç hediye çıkmadı, canım sıkıldı yani.

Yine de bütün çekilişlere katılıcam, elbet bir gün bana da çıkar inş...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...