22.03.2010

Denedim Biliyorum'dan ' Yaprak Kadar İnce'...


Denedim Biliyorum sitesinde uzun süredir üyeyim..Arada atlamalar olsada aralıklı gönderimlerinden zaman zaman nasibimi alıyorum..Sitesini inceleyince yeni bir programı faaliyete geçirdiklerini öğrendim...Yeni orkid yaprak...

Aslında ürün gönderimlerinden haberim yoktu...Sadece sitelerinde belirtilen koşullara uygun bir hikayeyle yarışmaya katılıp çeşitli hediyeler( Braun saç düzleştirici, Max factor makyaj seti,Olay cilt bakım paketleri) dağıtılacağını zannederken bu sabah gelen kuryeyle
yarışmaya katılma hevesim bir kat daha arttı...



Bu pembiş paketimin içinden 4 adet 20'li orkid yaprak kutusu çıktı.. Unutmadan bide kontür şifresi...Bu tazeliği anlatmak ve sevdiklerimizle paylaşmak da Denedim Biliyorum'un bizden nacizane isteği...

Yarışma hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse; Orkid Yaprak ferahlığını en güzel hissettiren ve de orkid yaprak gibi bizi yenileyen , canlandıran küçük dokunuşları en güzel şekilde anlatan deneyimleri Braun saç düzeleştirici, Max factor makyaj seti ve Olay cilt bakım hediye setleri bekliyor...

Hala Denedim Biliyorum' a üye olmadıysanız en kısa sürede üye olup en yeni anketlerini de yanıtlamayı unutmayın...

2 yorum:

Ayşe dedi ki...

Hangi firma ile gönderdiler canım.

Olcay Turkuaz dedi ki...

denedim biliyorum web sitesine üye olduğum için geldi canım bu paket,,kuryeyle geldi yanılmıyorsam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...