29.12.2010

Kahve Dünyası...


Bugün Kahve Dünyası'nın yeni yıl öncesi çok hoş bir sürprizi vardı bana...



Kahve Dünyası
'nın yepyeni lezzetlerinden biri olan
Çikolatalı atıştırmalık çeşit çeşit lezzet Bonte ve de bir sosyal sorumluluk projesi olarak üretilen Darüşşafakalı öğrenciler tarafından çeşitli desenlerde tasarlanan çok şık bir Kahve Bardağı...

Darüşşafaka Bardakları yeni yıla girerken Kahve Dünyası mağazalarında satışa sunuluyor..Ve de ne kadar satın alınırsa Darüşşafaka'ya o kadar destek sağlanmış oluyor...


Kahve Dünyası'na tekrar sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..Yeni yıl öncesi beni mutlu eden bu leziz ve de şık hediye için...


2 yorum:

paşam41 dedi ki...

nekadar güzel her birey üzerine düşeni yapmalı bence bilgilendirme içinde ayrıca teşekkürler cnm adına mutlu oldum harika bir paket göndermişler.

Olcay Turkuaz dedi ki...

sağolasın canım:))
benim de çok hoşuma gitti:))

sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...