4.05.2012

Deborah Milano Ürünleri


 Deborah Milano 24 La Cipria Compact Powder
Euphoric Shine 24 Ore Lip Gloss 09,








Euphoric Shine 24 Ore Lip Gloss 09, rengi ambalajında koyu mürdüm tonunda görünsede ,eğer çok yoğun uygulamazsanız dudakta bu rengi alabiliyor.

Ürünün Özellikleri;
6 saate kadar dayanıklık ışıltı sağlayan dudak parlatıcısı. İçeriğindeki Lasting Shine DH kompleksi sayesinde dudaklara 6 saate kadar kalıcılık sağlayan ruj, yapışkan his bırakmadan parlaklık ve ekstra canlılık kazandırır. Dermatologlar tarafından test edilmiştir.


Ürün herhangi bir alerji yapmadı ama kokusuz değil ne yazık ki, gerçi uygulayınca kokusu o kadar rahatsız etmedi beni ama yine de dudak ürünlerinde kokudan hoşlanmıyorum.
Bunun dışında Lip Gloss'un yapısını beğendim,Belirtildiği gibi yapışkanlık hissi vermedi,ama altı saate kadar bir lipgloss'un benim dudaklarımda kalması imkansız, hele ki dondurma mevsiminin  açıldığı şu günlerde:)



Deborah Milano 24 Compact Pudra ( La Cipria Compact Powder )




Evet,bu da kokulu bir pudra:)
Rengi bir yada iki ton açık olsaydı daha iyi olurdu sanırım,bu renk bile koyu geldi bana:(


Bu arada Deborah Milano'nun Anneler Gününe özel bir kampanyası var.
Mayıs ayı sonuna kadar Deborah Milano'dan 2 ürün alan herkese Dermolab Serisi’nden Kırışıklık Karşıtı Göz Bakım Kremi veya Kırışıklıkları Dolduran Jel Krem ya da Makyaj Temizleme ürünü hediye ediliyor.




*Deborah Milano, Gratis ve Watson’slarda satışa sunuluyor.*


Turkuaz

2 yorum:

berrin dedi ki...

ben de baktım bu pudraya fakat baya açık geldi bana ben de bronzer aldım :)ii günlerde kullan
http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

Olcay Turkuaz dedi ki...

Berrin; teşekkür ederim:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...