14.05.2012

Selen Kozmetik Blogger Buluşması


Cuma sabahı Selen Kozmetiğin davetiyle tanışma ve ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi edinme amacıyla Etiler Big Chefs 'de buluştuk.

Sıcak, samimi ve keyifli buluşma, leziz kahvaltımız eşliğinde Down Under Pazarlama Müdürü Arzu Hanım'ın Down Under ürünlerini, içeriklerini ve saç tipimize uygun hangi Down Under ürünleri seçmemiz gerektiği ile ilgili bilgilendirici sohbetiyle başladı. 


Sonrasında Selen Kozmetik Ürün Müdürü Selen Hanım'la beraber Down Under Facebook sayfasında oluşturulan 'Benim Down Under' ım' yarışmasının finalistlerini puanladık ve sonrasında toplanan puanlarla beraber ilgili yarışmanın kazananları belirlendi.















 Kahvaltımız:)




Bu kurabiyelere bayıldım:)



Konuklar için hazırlanmış hediye paketleri.


ve benim paketim:)



Paketimin içinden ince telli saçlarıma uygun olan %100 doğal Nar&Greyfurt özlü Down Under Natural's Fruitkicks  Hacimlendirici seri çıktı.
Daha önce Down Under Hacimlendirici seri Nude Şampuan ve saç kremini deneme fırsatım olmuştu ve oldukça memnun kaldığım bir seri olmuştu, yeni tanıştığım bu seriyi de kullanmak için sabırsızlanıyorum:)


Bu keyifli gün için Selen Kozmetik ekibine ve Selen Hanım'a sonsuz teşekkürler...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...