16.09.2013

Turkuaz Blog 5.yıl Sürprizleri:'Serraada.com Hediye Çeki''

 Turkuaz Blog'un 5. yılına istinaden blogda gerçekleşecek hediye etkinliklerimizin ilkine bugün başlangıç yapıyoruz:)
Uzun süreli blog izleyicilerimin aşina olacağı ,doğaltaş aksesuar ve takı alışverişi için bence tek adres olan Serraada.com sitesinden kazanacağınız hediye çeki sürprizlerimizden ilkini erenfar@hotmail.fr oluşturuyor.

 Sitedeki ürünlerin fiyatlarının çok cüzi rakamlardan oluştuğunu hatırlatmama gerek var mı bilmiyorum ama bu siteyle yeni tanışacak izleyicilerim için birkaç örnek vermek gerekirse;

Çok beğendiğim bu şık Turkuaz Bileklikler sadece 7.90 TL.


Bu şık Turkuaz yüzük sadece 11.90 TL.
 


Kuvars, Aventurin ve Ametist Pandül kolye uçları 7.90 TL.


vb. birçok ürünün ve çok daha çeşitli doğal taş aksesuarların yer aldığı Serraada.com sitesinden 30TL değerindeki hediye çekimize sahip olmanız için tek şartımız Serraada.com sitesine üye olmak.
ve üyelik mail adresinizi bu postun altına yorum olarak bırakmak.

Bol şans herkese:)


NOT:*Talihli üyelik bilgilerinin doğru beyanat içermemesi durumunda hediye hakkı yedek talihliye geçecektir.

*Çekilişi süresi 1 haftadır. *
*Sonuçlar 25 Eylül Çarşamba günü açıklanacaktır.* 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 Öncelikle Serraada.com sitesine ve çekilişimize katılan herkese sonsuz teşekkürler.
Random.org sonucu Serraada.com sitesinden 30 TL değerinde hediye çeki kazanan kişi 8 numaralı isim Frk oldu.
Tebrikler:) 
Adres-tel bilgilerini ve Serraada.com sitesinden seçeceğin 30 TL'yi karşılayacak ürün linklerini olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum :)

Sevgiler....
 

11 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

merhaba uye oldum
yasmin_ozer@windowslive.com
sevgiler:)
yasemin ozer

azize dedi ki...

siteye üye oldum
a2i2ern@gmail.com

prhn dedi ki...

üyeyim.çekilişi paylaştım.
http://irepcan.blogspot.com/2013/09/turkuaz-blogtan-5yl-suprizleri.html
prhnnc@hotmail.com (üyelik mail adresim)

ece dedi ki...

merhaba;üyeliğim tamam.ece.derin@hotmail.com
ECE KALAYCIOĞLU

Unknown dedi ki...

Siteye ysmnmrt2010@hotmail.com adresiyle ve Nurgül Karış adıyla üye oldum.

Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
Siteye cnstncr06@hotmail.com adresi ile Cansu Tuncer adi ile üye oldum.
Mail:cnstncr06@hotmail.com

pervin dedi ki...

üyeyim
peren80@yahoo.com

Frk dedi ki...

izleyicinizim.üye oldum
erenfar@hotmail.fr

dilek onn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mehpare01 dedi ki...

slm mehpare01 olarak izleyicinim
siteye mehpare01@gmail.com adresimle üye oldum

mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek

sihirlimavi dedi ki...

Merhaba,
Üye oldum :)
worldsameworld@hotmail.com

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...