21.10.2013

Aussie 3 Dakikada Mucize Yapılandırma ...


 Aussie Miracle Moist'den sonra blogda ikinci Aussie tanıtımı mucizevi ürün olarak adlandırılan 3 Minute Miracle'la ait...

 

Ürünü şampuanlama işleminin ardından durulanan saça, saç diplerine değdirmeden (genel olarak saç krem ve maskelerini hep bu şekil kullanmışımdır,yağlanmaya müsait bir saç yapım var çünkü) saç uçlarına yedirir şekilde uyguluyorum.3 dakika bekledikten sonra duruluyorum. Sadece birkaç kullanım gibi kısa süreli bir deneyimden sonra bile daha yumuşak, daha kolay taranan, sertleşmiş ve parlaklığını yitirmiş saç uçlarını gözle görülür ölçüde daha düzgün ve pürüzsüz bir görünüme kavuşmasına yardımcı olan 3 Dakikada Mucize Yapılandırma her saçın mutlaka deneyimlemesi gereken bir ürün bence. Özellikle benim gibi uzun saçlı olup da yıkama sonrası saçı taramak bir işkenceye dönüşenler için ürünün saça verdiği yumuşaklık bu sorunu tamamen ortadan kaldırıyor.Saçlarımdaki elektriklenme problemine ve de uygulamadan sonra herhangi bir işleme müdahil olan saçların (fön-maşa vs.) şeklini daha  uzun müddet korumasını sağlaması da ürünün en belirgin etkilerinden biri.


Ürünün tek olumsuz yani içeriği:) Tabi ki bu durum beni şaşırtmadı, neticede organik bir ürün değil, tabi ki raf ömrünü koruyacak ve uzatıcak( paraben türevleri) kimyasallar barındıracaktı.Kozmetik ürünlerde tesir güçlendirici olarak sıkça kullanılan ve fazlası cilt üzerinde tahriş, döküntü, nefes alma problemi gibi olumsuz etkenlere sebep olan Propylene Glycol ürün içeriğine dahil edilmiş olan en etkili kimyasallardan biri.
Cilt bakım ürünlerinde bu duruma daha fazla dikkat ediyorum ama saç bakım ürünlerinde pek değil ne yazık ki:(
Saçlarıma çok iyi geldiği için büyük ihtimalle uzun süreli kullanıma dahil edeceğim bir ürün. 


Sevgiler.

4 yorum:

Mavi Ojeli Kız dedi ki...

Ben de şampuanını aldım bu markanın ama daha kullanmadım. Meraklardayım. :D

Olcay Turkuaz dedi ki...

Şampuanı da baya iyi bir ürün tatlım:) Beğenirsin kesin:) Ama gözlerine dikkat et, biraz yakabilir mcfly :D ahahahhah

Aquaris Blog dedi ki...

şampuanınında pek memnun kaldığımı söyleyemem yağlı bir saça sahibim ve daha cok yağlandırdı kuru saclara göre süper bir ürün kesinlikle

ve aklım bu maskesınde
not alındı :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Benim saçları baya yumuşattı Miracle Moist:)
Bu ürün kesinlikle denenmeli evet:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...