4.10.2013

'Natura Foam-Ada Kokulu Sabunlar'la Tanışma ve Mis Kokulu Bir Hediye...


 Gökçeada’nın doğal sızma zeytinyağları, keçi sütleri ve yağmur suları kullanılarak üretilen doğal sabunları Natura Foam adı altında biz doğal sabun severlerle buluşuyor.
Bilen bilir,doğal içerikli sabunlara olan ilgim bir hayli fazla:)


Natura Foam  sabunlarında da keçi sütü ve bal dışında hiçbir hayvansal madde ve sentetik koruyucu kullanılmamakta, tamamen bitkisel yağlar, çiçek yağları, meyve yağları ve parçacıklarının karışımları kullanılarak soğuk yöntem ile baştan sona el yapımı olarak üretiliyor.
 Soğuk yöntem sayesinde, cildin nem dengesini koruyan gliserin ve enzimler sabun bünyesinde kalıyor ve bu sayede bitkisel yağların besleyici özellikleri korunuyor.

 
Natura Foam'ın yüksek oranda %100 doğal sızma zeytinyağı içeren ve birbirinden farklı içeriğe sahip sabunları;
 
Gökçeada'nın bitkileri:Nane ve  kekik
Ada çiçekleri: Lavanta, Gül, Papatya ve Yasemin 
Ada ağaçları: Balbadem ve Defne 
Egzotik Ada:Jojoba, Tarçin, Ylang Ylang  
ve
Ada Speciyal:Gelincik, Keçi Sütü-Lavanta,Aloe Vera - Keçi Sütü olarak sınıflandırılmış.


 Bu mis gibi Ada kokulu sabunları sizin de denemeniz için
Natura Foam markasıyla blog izleyicilerime bir hediyemiz olucak:)


Zeytinyağlı Aloevera Sabunu, Zeytinyağlı Üzüm Sabunu ve Zeytinyağlı Gelincik Sabunu'ndan oluşan bu set şanslı bir blog izleyicimin olmayı bekliyor:)

 Çekilişe katılmak için mail adreslerinizin dahil olduğu yorumları bu postun altına bırakmanız yeterli:)


*Son katılım tarihi 21 Ekim Pazartesi.*

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Çekiliş sonucu Natura Foam'dan mis kokulu üçlü sabun seti kazanan şanslı isim 11 nolu yorumun sahibi Tuğçe Küpeli oldu.

Tebrikler..İletişim bilgilerini olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum:)

Yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle:) (Çok yakında)
:)

Turkuaz Blog

23 yorum:

Kermit Alemlerde dedi ki...

edadiyorki@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ayy ben çok severim sabunları. yaklaşık bir iki aydır duş jellerine veda ettim. Sadece sabun kullanıyorum.
Umarım benim olurlar :)

mail adresim uykusuzbalik@gmail.com

katılan herkese bol şans, ama bana çıksın.

Nilgün Komar dedi ki...

info@nilgunkomar.com

katıldım bile :)
herkese bol şans.... ♥NK

Unknown dedi ki...

katibiye.ozlemi.kurtcu@gmail.com

:))

Unknown dedi ki...

sabun kullanmayı çok seviyorum :)
forgotten_-_hopes@hotmail.com
sevgiler :)

azize dedi ki...

ben de katılıyorum
a2i2ern@gmail.com

Unknown dedi ki...

ysmnmrt2010@hotmail.com

Sevgiler <3

prhn dedi ki...

harika :)
prhnnc@hotmail.com

edasen dedi ki...

Merhaba,
eda ismiyle takipçinim.

Sevgiler
EDA ŞEN
eda.sen1@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba, sabunlar çok güzel olunca katılmadan duramadım:))
demetx@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Doğal ürünleri çok severim, katılmadan edemedim :-)
tugcekpl@gmail.com

filiz özkan dedi ki...

bayıldım ya istiyorum bendeee :)
filiz özkan
bloglovin:arwenfiliz
arwenfiliz@hotmail.com

smyrnian dedi ki...

merhaba

denemek isterim
ssmyrnian@gmail.com

Unknown dedi ki...

oğal sabunları çok seviyorum sanki daha bir temiz hissettiriyor.

stanriyar@gmail.com

Seyyah Aile dedi ki...

Çekilişine ben de katılmak istiyorum :) mail: gamzey1989@hotmail.com
Bu arada 870. takipçinim, bana da gelirsen çok sevinirim :)
Sevgiler, Beyaz Sır
whiteglaze.blogspot.com

siyahbeyaz1512 dedi ki...

merhaba bu güzel mis kokulu doğal sabunları kazanan şanslı kişi olmayı çok isterim.
Bloğunu siyahbeya1512 olarak takip ediyorum
siyahbeyaz1512@mynet.com
sevgiler...

Unknown dedi ki...

oh oh mis:)adresim lilykittin@yahoo.com
teşekkürler

Herseydenbirtutam dedi ki...

Çok hoş görünüyorlar:)

et_hotmeyil.com@hotmail.com

Sevgiler

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

izleyicinizim. mis kokulu sabunlar inşallah benim olur :)

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com

terelelli dedi ki...

Bana çıksınn:)

dilek onn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nazan dedi ki...

hemde mis gibi nazanguler@gmail.com


nazan güler gökçe

Unknown dedi ki...

huysuzpati@gmail.com
eceninadresi olarak da takipteyim.
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...