29.05.2014

RoseWholesale Shopping..


Rosewholesale.com kısa bir süre önce tanıştığım yurtdışı online alışveriş sitesi.
Sitede ücretsiz kargo uygulaması sadece aksesuarlarda geçerli.
Benim seçtiğim ve çok beğendiğim mary janes stili bu ayakkabı 22.65 dolardı ve yaklaşık 9 dolar da kargo ücreti vardı.2 dolar da takip numarası  ücretiyle birlikte toplam 34 dolar civarı bir rakamla siparişimi tamamladım.
Siparişim 15 gün içinde elimdeydi ve ayakkabıyı çok beğendim , sitedeki görselle aynı, hiçbir fark yok. Oldukça kaliteli duruyor. Sitede benim seçmiş olduğum renk tükenmiş ama siyah ve apricot renkleri hala stokta görünüyor.
Ayrıca site üyeliği ve yaptığınız alışverişlerin tutarı hesabınıza puan olarak yansıyor ve bu puanları alışverişlerinizde indirim olarak kullanabiliyorsunuz. Ve yüklenilen puanlarımla yeni bir alışveriş yapmayı düşünüyorum.
Yurtdışı alışverişinde güvenli bir adres arayanlara özellikle tavsiye edeceğim Rosewholesale.com hızlı, güvenilir ve kaliteli ürünleri olan bir alışveriş sitesi. 

&
Rosewholesale.com is an online shopping site I've recently discovered. 

The "
 mary janes" style shoes I picked and adored, were 22.65 dollars and it also had a shipping cost around 9 dollars. I concluded my order with a total of 34 dollars including 2 dollars of tracking cost.

I recieved my order in 15 days and loved the shoes. They are exactly the same as the visuals on the site. They look pretty good quality.

The shoes with the colour I picked were sold out but black and apricot are still in stock. In addition, membership and the cost of your previous orders are added to your account as points which you may use in coming orders as discounts. I'm thinking of making a new purchase with my bonus points. I particularly recommend this site for shoppers who are looking for a safe site on shopping overseas.
Rosewholesale.com is a fast, sound shopping site with high quality products.

2 yorum:

mervelil dedi ki...

Instagramda ayakkabılar nerden diye sormustum ama buldum şimdi gercekten sitede gorundugunden daha tatlılar :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Ay evet şimdi gördüm insta da:)

Çok teşekkürler, çok beğendim bende bu ayakkabıları:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...