5.11.2014

Orkid Event...


 “Kız gibi vurma, “kız gibi koşma” vb kalıplara bizzat şahit olamasak dahi hepimizin bu deyimlere mutlaka kulak aşinalığı vardır. Yapılan araştırmalara göre özellikle kız çocuklarının özgüvenlerinin en düşük olduğu ergenlik başlangıcı dönemde bu sözcüklerle karşılaşmaları ileride çok daha büyük özgüven kayıplarına yol açıyormuş.Aşağılama ve gerçekleştirilen olayı küçümseme manası taşıyan bu deyimlerin  yanlışlığını göstermek ve kız çocukları üzerindeki olumsuz etkisine dikkat çekmek için Orkid markası dünya çapında bir kampanya başlattı. Dünyada #likeagirl hashtag’i ile başlatılan kampanya,Türkiye’de de #kızgibi hashtag’i ile hızla yayılmaya ve farkındalık yaratmaya devam ediyor. Bu kampanya ile amaç #kızgibi ifadesinin olumsuz algısını yok etmek ve bu ifadenin başarı, güç ve yetenek tanımları ile anımsanmasına yardımcı olmak.Bu amaçla hazırlanan videoyu izlemek için bu linke tıklayabilirsiniz.
Bizde, bu kampanya hakkında ayrıntılı bilgi almak,  Orkid'in sızıntılara karşı #başaşağı bile %100’e kadar koruma sağlayan ve ortamın bu duruma paralel detaylar içeren eğlenceli konseptiyle ve beraberinde yeni Orkid Ultra Extra’yı ile tanışmak için  The Edition Hotel de Orkid ekibi ve bloggerlar olarak biraraya geldik. 
Olağanüstü incelikteki ve kadınların günlük hayata dahil olması, kendilerini her daim güvende hissetmeleri için tasarlanan yeni Orkid Ultra Extra, nerede olursanız olun gündelik hayatın getirdiği zorluklara meydan okuyor. Yeni Orkid Ultra Extra ile #başaşağı bile sınırsız eğlencenin ve heyecanın tadını çıkarmayı unutmayın:)

Keyifli dakikalar geçirdiğimiz ve lezzetli ikramlarla renklenen etkinlikten kareler ise şimdi sizlerle:) 

















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...