30.10.2014

Bioderma Sebium Pore Refiner


Bioderma'nın uzun süredir satışta olan benim ise yeni tanıştığım Sebium Pore Refiner , yağlı ve karma ciltlerin en önemli problemlerinin başında gelen gözeneklerin belirginliğini azaltmaya yardımcı olması için oluşturulmuş bir bakım kremi.


Öncelikle,makyaj bazı kullanımı için mükemmel bir ürün.Cilde uygulandıktan sonra cilt tarafından çok kısa sürede emilen ve matlaşan bir yapısı var ve gözenekleri çok iyi kapatıyor.Üzerine çok ince dokulu bir ürün uygulasanız dahi (renkli nemlendirici- bb krem ) gözenekleri gizlemede herhangi bir sorun yaşamıyorsunuz. Geride yağlı bir doku bırakmıyor. Kokusuz, oldukça hafif ve likit bir yapısı var. 

Ben ürünü daha çok günde bir kez ve bölgesel olarak uyguladım, gözeneklerin olduğu  ve parlamanın yoğun olduğu t bölgesinde. Makyaj yaptığım zamanda da çoğu zaman ürünü tüm yüze uygulama gereği duymadım, parlama sorunundan rahatsız olduğum için t bölgesini matlaştırması ve gözenekleri gizlemesi sadece lokal olarak uygulanması için yeterli geldi bana.

 Gözeneklerimin belirginliğini yok etmede ya da küçültmesinde ise bir gelişme göremedim şimdiye dek, belki daha uzun süreli kullanımda bu yönde pozitif bir etki sağlıyordur.

Krem ayrıca içeriğinde yer alan antioksidanlar sayesinde cildin daha parlak ve daha sağlıklı görünmesine de yardımcı oluyor. 

Bioderma Sebium serisindeki birçok ürün gibi gramajı 30 ml. 
Fiyatı ise bir çok online kozmetik satış sitesinde 50-70 TL arası değişiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...