26.12.2014

Caudalie Vinoperfect Radiance Serum (Leke Serumu)


Caudalie'nin kült ürünü aynı zamanda da Türkiye’de en çok satılan Caudalie ürünü olan Caudalie Vinoperfect Radiance Serum (Leke Serumu) ciltteki lekeleri giderme ve leke oluşumunu engellemeye yardımcı aydınlatıcı etkili bir bakım serumu. 
Yüksek oranda konsantre edilmiş Viniferine içeren ve C vitamininden %62 kat daha etkili bu serum; güneş lekeleri, akne izleri, yaralar ve hasarlı bölgeler için formüle edilmiş.

Ben serumu yaklaşık iki aydır kullanıyorum. En uzun süreli ve hiç ara vermeden kullandığım nadir serumlardan biri oldu. Nemlendiriciden önce sabah-akşam yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanması tavsiye ediliyor.İki damla tek uygulama için yeterli oluyor. Yapısı çok hafif ve süt formunda bir serum.Nemlendirme seviyesi oldukça yüksek.Bu sebeple ben üzerine nemlendirici uygulama ihtiyacı hissetmedim.Cilt üzerinde çok kısa sürede emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor.Hafif ve çok hoş bir kokusu var. 

Fazlasıyla memnun kaldığım cilde çok kısa süreli kullanımda dahi parlak ve aydınlatıcı bir görünüm vermesi açısından bile kullanılabilecek bir serum bu.
Lekeleri giderme görevine gelince, yeni oluşan sivilce lekelerinin rengini açtığını net olarak gözlemledim ve lekelerin zamanla daha fazla koyulaşmasını engelliyor bu serum.


Ürün tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun. Yağ içermiyor.
Paraben, sodyum larül sülfat, fitalat, mineral yağ, renklendirici, fenoksietanol ve hayvansal içerik barındırmıyor.


30 ml, 195 TL

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...