15.12.2015

Derma E Hydrating Mask


Ultra nemlendirici, anti aging etkili ve pürüzleştirici bakım maskesi Derma e Hydrating Mask, uzun süredir elimde olmasına karşın oldukça geç denediğim bir ürün. Bu nem maskesinin kurudan normale dönük cilt tiplerinin kullanımı için uygun olması ve maskenin benim yağlıya dönük cilt tipim için çok da uygun olmadığı kanatini taşımam ürünü epey geç keşfetmeme sebep oldu. Cildim de bu kış inanılmaz bir kuruluk ve pul pul dökülme yaşayınca bu nem maskesine bir şans vermek istedim ve keşke çok daha önce deneyimleseydim diyorum şimdi :) Çünkü bu maske kuruluk yaşayan ve neme susamış ciltler için birebir:)



Yoğun nem sağlayan Hydrating Mask, Hyalüronik Asit ile Zeytin yağı, Avakado, Cupuaçu yağı, Jojoba yağı ve aloe içeriği ile, ultra nemlendirme; anti aging etkisi sayesinde ise  yumuşak, pürüzsüz ve esnek cilt sağlıyor

Cildi temizleme sonrası yüze ve boyuna bol miktarda uygulanıyor, göz ve dudak çevresi hariç. 10 dakika sonra durulanıyor. Haftada 1 ya da 2 kez kullanımı uygun.


Bende haftada 2 kez kullandım bu maskeyi. Rengi çok açık bir kil maskesi görünümünde, yapısı ise oldukça yumuşak.Cilde uygulandığı vakit cilt üzerinde kurumuyor, 10. dakikadan sonra durulanan cilt, içerdiği Hyalüronik Asit sayesinde maskenin verdiği nemi ve yumuşaklığı uzun süre tutuyor, şayet ben maske kullanımından sonra cildime ayrıca nemlendirici uygulama ihtiyacı hissetmedim.  Geride yumuşacık bir cilt bırakan bu maske deneyimlediğim en iyi nem maskelerinden biri. 

113 gr, Derma-e ürünleri eczanelerde ve online eczane web sitelerinde bulunabiliyor.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...