16.08.2016

Bioderma Hydrabio Eau de Soin Spf 30


Termal sularla aram pek iyi olmasa da, çoğunlukla cilt bakım rutinimin tamamlayıcı bir parçası olarak görmesem de kendilerini, söz konusu yeni ürünlere bir şans vermekse eğer özellikle markası da Bioderma ise yanıtım her zaman evet. 

Hassas, nemsiz ve güneşe maruz kalan ciltler için geliştirilmiş, Uv ışınlarına karşı koruyucu, antioksidan ve nemlendirici su olarak tanımlanan Bioderma Hydrabio Eau de Soin Spf 30'u kısa bir süre deneyimlemeye başladım. Her ne kadar yağlıya dönük bir cilt tipim olsa da nemsizlik cildimin her mevsim karşılaşabildiği bir problem.

Ben cilt temizliğinden sonra-nemlendirici uygulamadan önce ve dışarı çıkmadan-güneşe maruz kalmadan önce uyguladım bu ürünü.
Ürünü iyice çalkalayıp, yüzümüze en az 20 cm uzaktan uygulamak gerekiyor, elinizle yaymadan cilt yüzeyinde kuruması tavsiye ediliyor.


Ürünün nem tutma özelliğini ve cilde sağladığı ferahlık etkisini sevdim. Oldukça hafif, yağsız ve görünmez bir dokuya sahip olduğundan cilde vereceği hassasiyet etkisi sıfıra yakın. Parfümsüz olması,paraben-alkol içermemesi ve 50 ml. ambalajı ile oldukça pratik, makyaj sabitleme özelliğini de eklersek, kendisi uzun süre çantamın vazgeçilmezlerinden biri olacak gibi görünüyor. 


50 ml fiyatı; 59.90 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...