24.08.2016

Yves Rocher Kurumaya Karşı Saç Spreyi


Bir süredir saçlarımda kullanıma başladığım Yves Rocher Kurumaya Karşı Saç Spreyi saçları 15 koruma faktörü ile güneşe karşı korurken aynı zamanda nemini kaybetmeyen ve ışıldayan bir saç görünümü sunuyor.

Çok yüksek bir koruma faktörü içermediğinden ben ürünü denizde kullanımının dışında günlük kullanım için de uygun buldum. Çok sık saç bakım yağı vb. ürün kullanmadığım ve sık yağlanan bir saç tipine de sahip olduğumdan için spreyi sadece saç uçlarıma uyguladım. 

Yağın yumuşak bir yapısı var ve yağ formasyonlu saç ürünlerinin aksine saçlarda ağırlaştırma yapmıyor, yapış yapış olma özelliği mevcut ne yazık ki, ayrıca benim olumsuz olarak nitelendirdiğim bir diğer özelliği, yoğun bir parfüm aromasına sahip olması.


Ürün, saça gözle görülür bir parlaklık veriyor evet ama vaat edilen saçı besleme özelliğini gözlemlemedim kullanım süresi boyunca. Saç uçlarımın mevcut kırık, yıpranma vb. problemlerine olumlu bir etkisinin olmadığını söyleyebilirim.

Sprey, renklendirici, mineral yağ ve paraben içermiyor.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...