31.10.2016

Tabia Susam & Kantaron Yağı

.

Bu yaz kullanmaya başlayıp, oldukça beğendiğim ve kısa sürede favori bakım ürünlerim arasına giren Tabia Susam Yağı ve Buğday Ruşeymi katkılı Kantaron Yağı yeni haftanın blogdaki ilk konuğu.

Tabia Susam Yağı, yüksek oranda omega yağ asitleri ve antioksidanlar içeriyor ayrıca cildi koruma ve besleme özelliğine sahip. 
Ben, yağı vücut nemlendiricisi olarak kullandım daha çok.
Özellikle duştan sonra nemli cildime yeteri miktar ürünü masaj yaparak uyguluyorum.
Cilde yoğun nem verme özelliğine sahip bu yağ, cilt tarafından kısa sürede emiliyor, geride yağlı bir doku kalmıyor.
Verdiği nemi cilt yüzeyinde uzun müddet tutuyor, cildi besliyor, cilt çok daha yumuşak ve pürüzsüz bir görünüme kavuşuyor.


Bilindiği üzere kantaron yağı cilt ile ilgili problemler dahil kullanım alanı oldukça geniş bir yağ. Aynı zamanda hücre yenileyici özelliğine de sahip.
Uygulandıktan sonra cildin güneş ile teması çok tavsiye edilmediğinden bende sadece geceleri birkaç damla kantaron yağını cildime masaj yaparak uyguluyorum.
Yoğun bir yağ olduğundan birkaç damlası yüz için kafi. Sonrasında ise yüzümü tekrar yıkıyorum. Yağ cildim ile temas ettiğinden cildim hem gece hem de sabah daha yumuşak ve yeteri miktarda nemlenmiş bir yapıya sahip oluyor.
Alerji, sivilce, kızarıklık vb. bir problemle ise karşılaşmadım kullanım süresi boyunca.

Antiseptik, aynı zamanda doğal bir antidepresan olan Tabia Kantaron Yağı, hasar görmüş cilt ve güneş yanıkları üzerinde de iyileştirici etkiye sahip.

Tabia markasıyla yeni tanışmış olmama rağmen ürünlerinden çokça memnun kaldığımı belirtebilirim.

Mutlu haftalar  


Tabia Kantaron Yağı:25 ml. 17,50 TL.
Tabia Susam Yağı: 50 ml. 27,50 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...