15.12.2016

Yeni Bir Alışveriş Deneyimi


Patırtı.com kısa bir süre önce tanıştığım online alışveriş sitesi.
Site; kadın ve erkek giyiminden, aksesuarlara, büyük beden giyimden, ev tekstiline kadar geniş bir ürün kategorisine sahip.

Siteden beğendim ürünlerin siparişini kısa bir süre önce gerçekleştirdim. İlki kolları fermuar detaylı kaz ayağı desenli bu kabanı satın aldım.
Siparişim 3 gün içinde elimdeydi ve kabanımı çok beğendim, sitedeki görselle aynı, hiçbir fark yok. Umduğumdan kaliteli geldi. Fiyatı ise bence çok uygun. Sitede farklı bir rengi daha mevcut. Haki tonlarını sevdiğimden seçimim koyu renginden yana oldu. 34-36 beden giyen biri olarak 36 beden sipariş verdim ve üzerime tam oldu.

Diğer bir seçimim yine haki ton bir v yaka ince triko oldu. Bu ürünün de kalitesinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Siyah ve lacivert renk seçenekleri de mevcut.Özellikle kazaklarda ve trikolarda çok fazla seçenek var, v yaka, balıkçı yaka vb. her zevke uygun model bulmak mümkün. Fiyatların ise çokça uygun olduğunu söyleyebilirim. 

Ayrıca site üyeliği yaptığınız alışverişlerin tutarı hesabınıza puan olarak yansıyor ve bu puanları alışverişlerinizde indirim olarak kullanabiliyorsunuz.

Unutmadan 30 TL altı kargo ücreti sadece 2.99 TL.
 30 TL üzeri gönderimler ise ücretsiz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...