11.01.2017

Tabia Vişne Çekirdeği Yağı 🍒


Bir süredir cilt bakım rutinim de kullanıma devam ettiğim, kremlere nazaran nemlendirici  ve yumuşatıcı etkisini daha yoğun şekilde gözlemlediğim doğal yağlardan biri Tabia Vişne Çekirdeği Yağı.🍒

Tabia Vişne Çekirdeği Yağı, doğal vitamin bileşenleri, doymamış serbest yağ asitleri esterleri bileşimiyle, (linoleik asit, oleik asit, palmitik asit) güçlü antioksidan aktiviteye sahip tamamen doğal bir yağ ve özellikle akneli ciltler için kullanımı öngörülüyor.
Doğal nemlendirici etkisinden dolayı cilt kırışıklarında ve kurumuş-çatlamış ciltlerin bakımında özellikle öneriliyor. 

Bir süredir cildime nemlendirici olarak sadece Tabia Buğday Ruşeymi yağı (blogda yer alacak) ve Tabia Vişne Çekirdeği yağı uyguluyorum. Sabah ve akşam temizlenmiş yüzüme birkaç damla Vişne Çekirdeği yağını masaj yaparak yediriyorum. Yağ formasyonlu olmasına rağmen benim alerjik ve sivilceye çokça müsait cildimde akne, yağ bezesi vb. hiçbir alerjik reaksiyon göstermedi.
Ayrıca yağın yumuşatıcı etkisini cildinize uygular uygulamaz hissediyorsunuz ve sabahları daha pürüzsüz, daha aydınlık, nemlenmiş ve yumuşacık bir cilt yapısıyla karşılaşıyorsunuz. 

Ürünün benim için en önemli ve etkin sonucu ise özellikle alnımdaki - t bölgemdeki siyah noktaların görünümü gözle görülür oranda azaltmış olması oldu.Hiçbir peeling, yüz temizleme jeli, maske vb. ürünün bu alanda göstermediği etkiyi bu doğal Vişne çekirdeği yağı gösterdi ve benim cilt bakımında tamamen doğal ürünlere yönelme hevesimi arttırdı diyebilirim.😊



Fiyatı;50 ml, 27,50 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...