23.01.2019

Dove Avokado Yağı ve Kalendula Özlü Nemlendirici Bakım Serisi.


Uzun süredir Dove markasına ait bir ürünü bakım rutinime dahil etmemiştim.
Kısa bir süre önce markanın Nemlendirici Bakım Sırları Serisinden Canlandıran ve Yenileyen  Avokado Yağı- Kalendula Özlü nemlendirici ürünlerini deneme fırsatı yakaladım. 


Denemiş olduğum saç bakım ürünleri saç dökülmesine karşı geliştirilmiş bir seri.Saçları daha dayanıklı hale getirdiği ve ilk yıkamadan itibaren dökülmeyi azaltıcı etkisinin olduğu belirtilmiş. 
Ben ürün serisinden sıklıkla şampuanı kullandım ve yorumum oldukça pozitif.😃 Dove markasına ait bir şampuandan bu denli memnun kalacağımı düşünmezdim açıkçası. (Markanın önceki ürün deneyimlerime dayanarak) Ama özellikle saçlarımdaki yağlanmayı bir müddet dahi olsa da geciktirmesi ve saç dökülmesini kısmi olarak da olsa azaltıcı etki göstermesi benim bir şampuandan beklentimi karşılayacak nitelikler.
Bunun dışında şampuanın içeriğindeki avokado ve kalendula özünden dolayı saçlara etkisini yoğun bir şekilde hissettiren yumuşatıcı özelliğini de es geçmeyelim.😃


Mutlu haftalar.😃 
  • Dove Nemlendirici Bakım Serisi Şampuan: 15,90 TL
  • Dove Nemlendirici Bakım Serisi Saç Kremi:13,90 TL
  • Dove Nemlendirici Bakım Serisi Duş Jeli: 19,90 TL

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...