6.01.2019

Dresslily Alışveriş Deneyimi.'' Püskül Çanta''.


Uzun süredir Dresslily.com yurtdışı alışveriş sitesinden sipariş oluşturmuyordum. Oysaki ilk yurtdışı alışveriş deneyimini yaşadığım sitelerden birisidir, bu siteden yaptığım alışverişlerden çokça memnun kalmışımdır. 😃
Son yurtdışı alışverişimi de yine bu siteden gerçekleştirdim. Yağ yeşili rengini ve püskül detayını pek beğendim bu askılı çantayı satın aldım. Fiyatı yaklaşık 25 dolardı. Sitede kargo ücreti fix 3 dolar. Hollanda postası ile gönderim yapıldığından nispeten diğer yurtdışı standart nakliye türlerine göre daha kısa sürede (max-15 gün) elinize ulaşıyor. 
Sitedeki görselde yer alan ürünün tıpatıp aynısının elime ulaşmasına sevindim. Çünkü yurtdışı alışverişlerinde özellikle çanta satın alımlarınızda umduğunuzdan çok daha farklı bir ürünün elinize ulaşması durumu pek sık yaşanıyor.😃 Keza paketi açmamla birlikte saniyeler içinde çöpe giden birkaç çanta siparişim olmuştur itiraf ediyorum. 😃

Unutmadan site alışverişlerinizde %20 indirim kodunuzu kullanmayı unutmayın.
Kupon kodu:DRESSTODL 


I ordered this Tassel Top Handle Bag whose colour and shape I adored, from Dresslily.com, as soon as I saw it on the site. 
I’m glad that I’ve bought it as I received the same product as the visuals on the site. And is just 14 days.
The price of the bag is about 24 dollars, Together with the beauty of it’s color , it is also a quality and practical bag.
&
I’m glad that I’ve discoreved Dresslily.com. From now on , it will be one of the sites that will accompany me with my shopping abroad.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...