4.01.2019

Balmy Naturel-''Doğal Banyo Ürünleri''.


Bir süredir kişisel bakım rutinimde bana eşlik eden Balmy Naturel ürünleri yeni yılın blogdaki ilk konuğu.😃
 Markanın özellikle peeling amaçlı kabak lifli disklerini uzun süre önce deneme fırsatı yakalamış ve çokça memnun kalmıştım.
Markanın yeni denemiş olduğum ürünleri ise; Isırgan Otlu Banyo Süngeri, Kabak Lifli Banyo Süngeri, Masaj Sabunu ve Banyo Yüz ve Vücut Lifi.


Doğal Lif Kabağı(Loofah), özellikle selülit bakımı için tercih edilecek bir ürün. Ben ürünü iki gün arayla, hafif ıslatıp; biraz da lavanta sabunu ile köpürterek; özellikle bel, basen, bacak bölgesine masaj yaparak uyguluyorum. Ölü-kirli derinin vücuttan temizlenmesi, kan dolaşımının hızlandırılması ve daha sağlıklı-pürüzsüz bir cilt dokusu için siz de bu ürünü kişisel bakım rutininize dahil edebilirsiniz. Ürünün, uzun süreli ve düzenli kullanımda, cildin elastikiyetini kaybetmiş, portakal kabuğu görünümlü bölgelerini hafif düzeyde de olsa gözle görülür bir pürüzsüzleştirme etkisini gözlemledim. 
Isırgan Otundan elde edilen banyo süngeri ise; lif ve pamuk ipliğin karışımı ile özel olarak dokunarak oluşturulmuş. Bu ürünü Balmy Naturel masaj sabunu ile birlikte kullandım. Vücut temizliği için tercih edilebilecek, cildin nefes almasını sağlayan, oldukça kullanışlı ve pratik bir ürün.


Ürünler, ayrı ayrı satılmakla birlikte, birkaç ürün ilavesiyle birlikte set halinde de satılıyor. Kişisel bakım marketleri benim boykot listemde olduğu için ben Balmy Naturel ürünlerini online satın almayı tercih ediyorum. Hepsiburada.com'da sıklıkla yapılan indirim ve kampanyalarla Balmy Naturel ürünlerini uygun fiyata deneme fırsatı yakalayabilirsiniz.

Mutlu yıllar ve Mutlu hafta sonları.😉

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...