1.02.2012

Hoşgeldin Şubat:)


Şubat ayını çok seviyorum nedense:) Ve Şubat çoğunlukla beraberinde kar'ı da getirdiği için bir Şubat doğumlunun kar'ı sevmemesi pek beklenemez,ki şayet ben öyleyim:)
 İstanbul sanırım en son 2006 yılında bu kadar yoğun bir kar yağışına sahne olmuştu ama sanki son birkaç gündür İstanbul' u işgal eden kar daha çok gözüktü benim gözüme.
Hazır dışarı çıkma fırsatı bulmuşken bu nefis kar manzarasını karelere dökmemek olmazdı.Ayrıca bu post bir ilki barındırıyor.Çünkü bloğumda, ilk defa telden çektiğim fotoları paylaşıyorum:) Umarım kar yok olmadan fotoğraf makinemle de güzel kareler yakalayabilirim:)













9 yorum:

Giz dedi ki...

Eldivenlerinin güzelliğine ne demeli peki tatlım? :)) harika kareler yakalamışsın canım benim, beyazın büyüsüne ben de günlerdir hayran hayran bakıyorum uzun zamandır görmediğimiz için özlemişiz karı çok :))

Olcay Turkuaz dedi ki...

Sağolasın canım Giz'cim:)
Eldivenlerimi bende çok severek ve beğenerek kullanıyorum,,açıkcası satın alırken İstanbul'un böyle bir kar görüntüsüne bürüneceği aklımın ucundan bile geçmezdi heralde:)
Dediğin gibi uzun süredir görmeyince çok özlemişiz,kar İstanbul'a bir başka yakışıyor sanki:)

Adsız dedi ki...

Eldıvenlerın rengınee bıttım gule gule kullan (: kar da bır harıkaYmışş bır an once yagmasını ısdıyorum bu yaz sıcagı cok bunalttı hebımızı ....!

Olcay Turkuaz dedi ki...

Yorumun ve bloğumun izleyicisi olduğun için teşekkür ederim Matruşka:)
Evet, eldivenler renginden dolayı çok ilgimi çekmişti, bu kış da İstanbul'da böyle fotoğraflar çekebilmeyi umuyorum ve kar'ı dört gözle bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

ne dımeK herzaman yorumlarımı gorebılırsın benım blogm yok senın blog rengı ve ıcerıklerı hosuma gıttı ızleMek ısdEdım cınım bende(:
zaten kışın dogdum kasım25 de az kldı herhalde ondan ıns benım dgm gnumeee yagarr :DD

Olcay Turkuaz dedi ki...

İnşalah diyelim o zaman:))

Adsız dedi ki...

buarada burcun nedir merk ettım (:

Olcay Turkuaz dedi ki...

Kova:)

Adsız dedi ki...

oo guzel anasırız onlA bnde yay yukselen ay burcumda yengeÇ
koVa delı doludur eglencelıdir ıyıdır enerjisi yukselende cok onemlı grcekden ama ..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...