24.02.2012

Match Nail Desenli Takma Tırnak Seti


Match Nail Desenli Takma Tırnak Setini görünce aklıma gelen ilk şey takma tırnak kullanımım yedi yaşından sonra ilk kez bugüne denk geldiği oldu:)
Evet,sonrasında hem deneme fırsatım olmadı,hem tırnaklarımla aramda bir husumet hasıl olmadığı için gerek duymadım. 
Fakat Match Nail Desenli takma tırnaklar ilgili siteyi inceleme fırsatım olunca ilgimi çektiler,tabi birbirinden cici desenler sayesinde:) Deneme fırsatı yakalayınca da hemen bloğuma post olarak yansıdı tabi:) 


Paketimizin içinde bizi bekleyen takma tırnak ve yardımcı ürünler.


Sitede zevkim doğrultusunda bulabildiğim en sade deseni seçtim sanırım ve bu vesileyle firma'ya tekrar teşekkür ediyorum.


Öncelikle 20'li tırnak setinden kendi tırnak boyumuza uygun olanını setten ayırıp,sete birleşme kısmını paketin içinden çıkan törpü ile düzeltiyoruz.



Sonrasında paketimiz içerisinde yer alan tırnak yapıştırıcısı ile veya sticker ile takma tırnaklarımızı yapıştırmaya başlıyoruz.Ben post için kolay çıkması amacıyla sticker kullandım şimdilik ama seçtiğim desen ten rengi olduğu için stickeri çok düzgün yapıştırmak ve tırnağa en uygun boyutta olanını seçmek gerekiyor.Hata affetmeyen bir desen çünkü:) Koyu renkli desenlerde daha rahat bir kullanım söz konusu olabilir.


 Ve sonuç:)



 





Match Nail Desenli Takma Tırnaklara kendi web sitelerinden online satış ile sahip olabilmek mümkün.Belirttiğim gibi ben en sade deseni seçmiş olabilirim ama siz siteye mutlaka göz gezdirin. Birbirinden çeşitli ve her zevke hitap edicek desenleri arasında zevkinize uygun bir desen mutlaka karşınıza çıkacaktır:)


5 yorum:

yıldız dedi ki...

çok hoş olmuş ;) bende sadelerini yapabilirim diye daha bi nail art yapılmış gibi olanını seçmiştim hatta eşim takma olduğunu bile anlamadı nasıl yaptın o deseni dedi;) kaldıki hiç hoşlanmaz takma tırnakdan obile anlamadıysa güzeldir:)
match nail hakikaten güzel;)
çekilişime beklerim (bobbi brown seviyorsan :)
http://www.yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/02/hediyem.html

Olcay Turkuaz dedi ki...

yıldız; beğenmene sevindim, evet bende çok beğendim match nail ürünlerini:)
desene gelince ben pek nail art yapamıyorum,,golden rose'un nail art ojelerini denedim ama hiç güzel bişey çıkaramadım ortaya:(
zaten çok alengirli desenleri sevmediğim için seçtiğim bu desen çok sade ve şık geldi bana:)

yorumun için çok teşekkürler:)

sevgiler.

Unknown dedi ki...

Tatlım takma olduğu hiç belli olmuyor hem çok doğal durmuş hem de deseninin sadeliği çok hoş :) Ben de en kısa zamanda bu siteye göz atacağım, pratikliğine de bayıldım canım :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Beğenmene sevindim gizemcim:) Evet,sanırım desenden dolayı,ten tengi olduğu için pek fazla belli olmadı takma tırnak olduğu:)

Sitede en hoş desen bu geldi gözüme ve belirttiğin gibi sadeliği çok hoşuma gitti:)

Yorumun için teşekkür ederim güzeller güzeli:)

öptüm.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...