18.09.2014

Organique Peel-Off Yosun Maskesi Deneyimi

.

Organique'in cansız, yorgun, leke ve siyah nokta eğilimli ciltler için uygun olan Papaya özlü yosunlu maskesini iki kez cildimde deneyimledim, üçüncü ve son uygulamadan önce kendisine blogda yer vermek istedim.  


30 gr'lık bir paket maskeden üç maske uygulaması çıkabiliyor.Tüm yüzü kaplayacak miktardaki toz halindeki maskeyi ılık su ile krema kıvamını alacak şekilde karıştırıyoruz. Özellikle pürüzsüz bir görünüm almasına dikkat ediyoruz. Krema kıvamına gelmesi ile kurumaya başlaması arasında sadece saniyeler olduğu için maskeyi çok hızlı bir şekilde cilt yüzeyine uygulamak gerekiyor. Bir tabi ki fotoğrafta da görüleceği üzere ben maskeyi fotoğraflayana dek , maske hızla kurumaya başlamış ve bulunduğu kabın şeklini çoktan almış görünüyor.


Ve pancake'miz hazır:D
 Maskenin ciltte kurumasını beklemeden 10-12 dk. süreli cilt üzerinde kalma sonrası ortaya çıkan görüntüde aynı bu şekilde oluyor, soyulan maskelere çok alışkın değilim aslında ama bu maske çok yumuşak kıvamlı bir maske olduğundan dolayı ciltte uygulama sonrası hassasiyet ve kızarıklık oluşturmadı. Dikkat edilmesi gereken nokta maskeyi tüm yüze homojen bir şekilde uygulamak. İnce tabaka halinde uygulanan yerler daha çabuk kurumaya başladığından hem ciltten zor çıkarılabiliyor, hem de cilt üzerinde kızarıklık oluşturabiliyor.
Maskenin rengi çok hoşuma gitti. Bu rengi veren içeriğinde yer alan papaya meyvesi.Ten rengine oldukça yakın bir renk olduğundan uygulama esnasında ciltle bütünleşmiş bir maske görüntüsü çıkıyor ortaya:)

Uygulama sonucunda muadili birçok maske uygulamasında olduğu gibi cilde geçici bir aydınlık ve tazelik sağlıyor.Ama ikinci kullanımıma rağmen cildimde gözle görülür pozitif bir etki görmedim ben.Başka hangi türleri mevcut bilgim dahilinde değil ama benim cildime tam olarak uygun olanı bu olmayabilir belki. Siyah nokta oluşumuna elverişli bir cildim var, ürün bu probleme bir çözüm getirmedi.

30 gr fiyatı; 25 TL.

2 yorum:

alice dedi ki...

ben de denemeye başladım ilk etkisi çok olumlu ama devamı gelir mi ben de merak ediyorum :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bir paketin sadece üç kullanım içermesi bu açıdan pek iyi değil, gramajı daha fazla olsaydı cilt üzerinde etkisi daha net anlaşılabilirdi belki:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...