23.03.2017

N2C Tırnak Bakım Kremi


Bitkisel içerikli N2C ürünleri ile kısa bir süre önce tanıştım.
Son zamanlarda gittikçe güçsüzleşen tırnaklarım da sıklıkla kırılma problemi yaşadığım için ürünleri içerisinde ilk olarak Tırnak Bakım Kremini deneyimledim.
Ürün özellikle zayıf, kırılmaya müsait, deformasyona uğramış ve güçsüz tırnaklar için öneriliyor.

Bitkisel kaynaklı bu ürünün içerinde ise yok yok, tam bir bitki cenneti.
Zeytin yağı, aynısefa çiçeği yağı, çay ağacı yağı, buğday yağı, jojoba yağı, papayta yağı, gül yağı, kekik yağı, acıbadem yağı, adaçayı yağı, aloe vera yağı ve keratin yer alıyor.


Ürünün günde iki kez tırnaklara -tırnak yüzeylerine uygulamanız tavsiye ediliyor.
Ben de sabahları ve gece yatmadan önce ürünü uyguluyorum.
Kullandığım süre zarfında üründen herhangi bir olumsuz geri dönüş almadım. Tırnak yüzeylerini onarma ve tırnakları sertleştirme etkilerini ürünü deneyimlediğim süre zarfında gözlemledim. Eskiye oranla tırnaklarım biraz daha güçlü, umarım olur olmaz yerde kırılma problemi ise tamamen sona erer.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...