11.01.2016

Bioderma Hydrabio Cream.


Bioderma'nın en son tanıştığım ürünlerinden biri Hydrabio serisinin en yeni üyelerinden biri Hydrabio Cream.

  • Krem cilde anında başlayan ve uzun süre etkili derinlemesine nemlendirme özelliği ile ön plana çıkıyor. 
  •  Kuru/çok kuru nemsiz ve hassas ciltler, ışıltısını kaybetmiş ciltler için özellikle öneriliyor.

  • *İçeriğinde yer alan Vitamin PP, cildin direncini güçlendirme ve su kaybetmesi engelleme niteliği taşıyor.Elma çekirdeği ekstresi ise epidermisin nem tutma kapasitesini arttırıp, hücreler arası su akışının iyileşmesini sağlıyor.*
  • Kremin; içeriğinde yer alan salisilik asit sayesinde cilt pürüzlerine karşı savaşma ve cildin sağlıklı bir cilt ışıltısına kavuşmasına yardımcı olma gibi özellikleri de bulunuyor.


  • Bu kış Kasım ayından itibaren cildim alışılagelmişin dışında bir kuruluk yaşayınca bende cilt bakım rutinim de nem etkisi yüksek ürünlere mecburi bir geçiş yaptım. Etkilerinden de çokça memnun kaldım.
Gündüz bakım rutinim de bana eşlik eden yeni Hydrabio Cream de bu rutine dahil ettiğim ve geri dönüşünden çokça memnun kaldığım bir ürün oldu.

Öncelikle kremin kuru ciltlerin nem ihtiyacını karşılayacak seviyede oldukça yoğun bir yapısı var.Kokusu ise oldukça hafif ve ferah. 
Kremin yumuşak ve kadifemsi dokusu cilt tarafından hızla emiliyor.
  • Ben bu kremin cildime yeteri miktarda verdiği nem seviyesinden,nemi cilt üzerinde uzun müddet tutmasından ve cilde sunduğu aydınlık görünümden çokça memnun kaldım. 
  • Kullanım süresi boyunca kremin yoğun yapısına rağmen cildimde sivilce-komedon vb. gibi alerjik reaksiyonlarla karşılaşmadım.
  • Hızlı emilim özelliğinden dolayı kremi aynı zaman makyaj bazı olarak da kullanıyorum.


    Ayrıca bu Bioderma'nın bu yeni serideki ürünleri paraben içermiyor.


Fiyatı;40 ml,79,50.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...