31.03.2016

Remington i-LIGHT IPL Deneyimi


Remington i-LIGHT teknolojisi ile tanışma hikayemi bu postta anlatmış, sonrasında ise ürünü kullandıktan sonra deneyimlerimi aktaracağımı belirtmiştim.Bir buçuk aylık bir kullanım süresinden sonra deneyimlerimi paylaşabilirim.

Benim elimdeki model Remington i-LIGHT IPL 6500 hem erkek hem de kadın vücudunda kullanıma uygun.
Kadınlar i-LIGHT’ı vücut ve yüzde (elmacık kemiğinin altında) kullanılabiliyor.
Erkekler i-LIGHT’ı sadece boyun hizası aşağısında kullanabiliyor. Cihaz, erkek yüzü için kullanıma uygun değil.

Cihazın kıl kökünü devre dışı bırakabilmesi için kılın yuvasında olması gerekiyor.Bu nedenle her ne kadar çok cazip gelmese de uygulama öncesinde cildin tıraş edilme zorunluluğu mevcut. Ben uygulama yapacağım bölgede kısa süre önce epilatör kullandığım için  cihazı elime ulaştıktan bir müddet sonra deneyimleyebildim.

Cihazın başlangıç için önerilen kullanım şekli 2 hafta aralıklarla 3 kür uygulanması.
Ben ise dördüncü haftadan sonra gözle görülür sonuçlar aldığımı belirtebilirim. Öncesinde ise tüylerin çıkış süresi biraz gecikiyor ama tüylerin azalma durumunda herhangi bir pozitif etki görülmüyordu. Ayrıca ayva tüyü olan bölgelere yaptığım yanlış atışlar o bölgedeki tüylerin gelişmesine ve pek tabi ki sertleşmesine neden olduğunu ne yazık ki gözlemledim.

Dördüncü uygulamadan sonraki gözlemlerim ise; birçok bölgede tüyler artık görünmüyor, bir kısım bölgede ise tüyler hala çıkmaya devam ediyor, bu kısmın atış yaparken gözden kaçan bölgeler olma ihtimali yüksek. Ayrıca cihaz aynı noktaya ikinci kez atış yapmanızı engelliyor.Bu arada cihazı bir hafta arayla kullanmaya hala devam ediyorum, tüyler tamamen yok oluncaya ve istediğim pürüzsüz görünüme kavuşana kadar cihazı kullanmaya devam edeceğim.

İlk iki kullanımda cihazın beş enerji ayarından ikinci dereceye getirerek uyguladım. 
İlk uygulamada ciltte hafif  sıcaklık hissi yaşanabiliyor bu arada. Sonraki haftalarda cildim cihaza adapte oldu ve bu seviyeyi dörde kadar çıkardım. Şu an hala bu enerji seviyesinde uygulamamı gerçekleştiriyorum. Yüksek enerji seviyesiyle daha etkili sonuç alındığını belirtebilirim. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...