2.03.2016

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30


Bioderma cilt bakım rutinim de bana en sık eşlik eden marka ve şu ana kadar denemiş olduğum ürünlerinden olumsuz bir geri dönüş aldığım olmadı:)
Son zamanda denemiş olduğum nemlendiricileri arasında en beğendiklerimden biri yeni Hydrabio serisinden 30 güneş koruma faktörü de içeren nemlendirici bakım kremi Hydrabio Perfecteur SPF 30.


Ürün nemini kaybetmiş ve hassas ciltler için uygun, fakat benim yağlıya dönük cildime de çokça iyi geldi ve hiçbir alerjik reaksiyon göstermedi.

Ben nemlendiriciyi uzun süredir kullanıyorum. En uzun süreli ve hiç ara vermeden kullandığım nemlendiricilerden biri oldu. Nemlendiricinin sabah-akşam yüz ve boyun bölgesine uygulanması tavsiye ediliyor. Rengi çok açık bir pembe. Yapısı oldukça hafif. Nemlendirme seviyesi ise oldukça yüksek. Bu sebeple makyaj bazı için oldukça uygun bir ürün. Cilt üzerinde çok kısa sürede emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor. Üründe hafif, rahatsız etmeyecek düzeyde bir parfüm kokusu mevcut. Ayrıca pompalı yapısı ile çokça pratik ve hijyenik.


Cilt yüzeyinde oldukça yumuşak ve ipeksi bir doku bırakan ve verdiği nemi gün boyu koruyan bu kremi çok sevdim.Cildin kızarıklık ve hasssiyetini azaltıcısı etkisinden ise çokça memnun kaldığımı ayrıca belirtebilirim.



Fiyatı;30 ml,79,50.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...